Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Nya bloggen klar!
2010-11-26 20:01:37
Nu har jag suttit i dagar och (tro det eller ej) timmar också, för att scripta min nya blogg.
Detta är första gången jag scriptar överhuvudtaget, min erfarna lärare var ingen mindre än Caffo.
Anledningen till att min blogg troligvis kommer bugga lite varstans är för att det var dom delarna jag scriptade själv :P
Vill ni ha en ny fräsch bloggdesign? Kolla in www.caffoholic.se och dra iväg ett mail till honom och du får en komplett bloggdesign+scriptning och allt vad det heter för 700:- ~ 1000.-(69 cheesburgare och en tia).
Designen har jag dock suttit och knåpat ihop själv i photoshop 7.0 :p

Just nu har jag halvt täckt bloggen med inlägg bara beståendes av punkter (såhär ser en punkt ut "."), men om ni finner någon bugg (bugg betyder fel, tror jag) så får ni gärna meddela mig om detta.

Här sitter jag en millisekund av alla skitmånga millisekunder jag suttit med bloggen.




Nu ska jag luta datorstolen några grader bakåt och titta på mitt skapande samtidigt som jag smakar på min Xanté (Päronlikör), sen lär väl jag titta lite till på bloggen innan jag bofäster min röv i soffan och dricker lite mer Xanté (Päronlikör).

Hoppas ni har och kommer fortsätta uppleva en trevlig kväll

Peyys

Kommentarer
Postat av: Haha städat det ser ut ;)


2010-11-26 @ 20:17:21
Postat av: Prendel

Städat?

Då ska du se resten av mitt hem, det som kom med på denna bild är städat om man jämför med resten. haha


2010-11-26 @ 20:35:44
Postat av: baz

Prendel vart har du blivit signad?


2010-11-26 @ 21:03:26
Postat av: Prendel

Hos Komp studio, tidigare jobbat på Cosmos


2010-11-26 @ 21:04:43
Postat av: L

xanté smakar skit!


2010-11-26 @ 21:09:01
Postat av: Annish

En rappares dröm är väl att det som kommer ur mun ska bli allas önskedröm. Du är fan skitbra och jag kan kanske verka lite efterhängsen men du är en stjärna

fortsätt så. Sitter å kollar på idol borde finnas ett tv program i sverige där rappare skulle få tävla. Varför finns inte det för , fegt av televisionen. Många av dom som jag känner gör musik och det finns även i släkten därför vill jag mycket hellre ha deras musik i luren än gammal musik. Dina låtar har jag redan ganska många utav men ska lägga över fler. Japp då får även en som jag lite skrivkramp men Ha det bäst Mvh: Annish


2010-11-26 @ 21:09:03
http://www.psykoz.suntuubi.se
Postat av: Annish

Du verkar ha många skäna idéer :)

Sant det där du säger.

tack




2010-11-26 @ 21:14:49
Postat av: Prendel

" Postat av: Annish



Du verkar ha många skäna idéer :)

Sant det där du säger.

tack"



Det där var frånmmig


2010-11-26 @ 21:15:21
Postat av: alex

haha "snälla kommentarer" klockren!


2010-11-27 @ 21:51:00
http://youtube/stickan997
Postat av: Pedda

Hemsidan/bloggen blev riktigt bra. http://klockren.nu/ när det kommer till valet av färger osv. Nice job!


2010-11-27 @ 23:02:26
Postat av: tilda

äntligen :D


2010-11-28 @ 14:43:22
Postat av: Elin

Du är så jävla grym! Awesome!!!


2014-03-22 @ 18:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: