Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Prendels bekännelser- Kärlek
2010-12-18 03:02:33

Prendels Bekännelser

Kaptitel 2- Kärlek

Sedan jag fyllde 12 år har jag ständigt haft en flickvän vid min sida som jag säkerligen inte uppskattat. Skaffat en ny direkt efter den andre, tror min maxlängd är 10 dagars mellanrum.
Dock så har mina förhållanden varat länge, blir lätt förälskad och fortsätter lätt vara det. Men mellan mina senaste förhållanden har jag egentligen velat förbli singel och inte fastna i någon.
Jag ser mig som en romantisk mansgris, behandlar kvinnorna halvt som skit men väger upp till det då tillfällena kommer där jag verkligen visar kärlek, jag gillar att göra mina vänner glada, men jag älskar att göra den jag verkligen älskar glad, det känns som det är meningen med livet för mig, kärlek, och min del av den meningen är att jag ska göra min älskade glad och vice versa, tror jag levt på det viset tidigare. Nu när jag lärt känna mig själv något sedan jag bröt det förra förhållandet, så finner jag ingen vacker syn, jag inser nu, många år i efterhand, att jag betett mig som ett as och önskar att jag satt ner fötterna på jorden, dock inser jag nu också att jag blivit för lätt kär och inte borde gett allt till vemsomhelst. Tyvärr tror jag även att jag i dagsläget inte är kapabel till att göra en flickvän lycklig. Jag har för mycket på gång hela tiden och kommer ha svårt att finnas där. Men vem vet, jag kanske kanske träffar tjejen som får mig att ändra mig, eller jag kanske redan träffat henne? ....


Ceep smiling

Kommentarer
Postat av: molly

Har du tjej?


2010-12-18 @ 19:06:09
Postat av: Anonym

träffar du ngn speciell just nu?


2010-12-18 @ 19:21:42
Postat av: Maria

Klickade precis runt på nätverkets alla möjliga sidor och kikade även in här. "Fint" skrivet, med mycket själ. Sånt gillas! Ta vara på känslorna, utifall de möjligtvis KAN ta slut! Peace


2011-07-24 @ 03:10:28
http://mariarydin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: