Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Ny gästbloggare
2010-12-01 00:42:29
Härmed är det dax för introduktionen av min nästa Gästbloggare, Han kommer dyka upp emellanåt i bloggen.



Gästbloggare: Charly
Charly har minst en delad första plats som en av mina bästa vänner, det som fått mig att fastna för Charly är att han är så grymt omtänksam och kan säga exakt vad han tycker om blandannat min släpp oavsett om han diggar det eller inte. Det får den positiva kriktiken att kännas bättre än frågon någon annan person i universum.
Charly är också den mest kämpande person jag träffat, han vet inte exakt vad han vill komma men han vet exakt hur han ska ta sig dit, för vad än Charly sysselsätter sig med så blir han tvärgrym på det inom loppet av några dagar.
Charly är även känd som rapparen Doktor död, en underground inspirerad hiphopare, konstnär och även som homosexuell ;)
Inga tankar utveklas lika djupt som hans, inget rimlexikons innehåll slår han hjärnas, inga ordböcker kan definiera skitsvåra ord som han, inga hinder kan stoppa honom, ingen är som Charly...

Fridens Liljor

http://www.charlydesign.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jocke

Bra skrivet.

Doktorn är helt klart min favorit i Sverige. Dessvärre har det inte blivit mycket släpp på senaste tiden.. :'(

Nåväl. Big up till Charly!


2010-12-01 @ 01:09:27
Postat av: Charly

Svar till Jocke:



Hejsan! Får lov att beklaga det lågfrekventa låtsläppandet från min sida, egentligen finns det ingen bra ursäkt till det, mer än att jag sysselsatt mig med väldigt mycket andra saker på senare tid och därav har musiken kommit lite i skymundan, men jag har en EP under utveckling som kommer... när den kommer! =)


2010-12-01 @ 01:29:18
http://charlydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: