Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Filminspelning för Nov-Session
2010-11-28 18:02:33
Har vart ute i det svinkalla vädret idag och spelat in musikvideon för "November Session" som gästas av Shazaam och Madeleine.
Caffo har varit min högra hand under inspelningen då han skötte kamera-arbetet när jag var i bild.
Nu när allas fingrar är coola så är vi at my place och ska påbörja klippningen av videon, jag har bara till den 30e att släppa den, så jag måste stressa järnet nu i ett par dar. Ångesten över mitt hackade YouTube-konto kommer nog inte va ett hjälp på vägen dock, men jag ska göra mitt bästa för att lösa båda problemen.

Fråga på i kommentarerna om ni vill fråga nåt speciellt ;)
Prendel:


Prendel:


Caffoholic:


Madeleina:


Madde:


Shazaam:

Kommentarer
Postat av: J

Fyfan. Detta lrä säkert bli grymt med Shazaam som en av gästerna. Mest efterlängtade sedan Juni m. Doktorn :)


2010-11-28 @ 23:16:53
Postat av: Leeo

ett tips till din sista månadssession är att du samlar alla du spelat in dina månadssessioner med och gör en mycket fet låt och video :)


2010-11-29 @ 19:09:29
Postat av: nixy

blir nog fett! shazaam ser ut att frysa röven av sig btw ^^ :o


2010-11-29 @ 21:04:12
http://nixy.devote.se
Postat av: Prendel

Jo det var svinigt kallt hela dagen asså


2010-11-29 @ 23:39:44
Postat av: Ida

Härliga bilder :9


2010-11-30 @ 00:05:25
http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Mann

Respect my Galago! Shazaam bär märket som alla snart bär! Prendel, vill se dig i Galagowear snart också! Södertäljemärket!


2010-12-28 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: