Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Datorhackande
2010-11-29 23:05:10
Har blivit mer och mer ororad sen jag fick mitt hackade YouTube-konto hackat (;))
Har ringt runt bland mina asfeta kontakter och spreadade the word i mitt rop på hjälp.

Fronda ropar också på hjälp i härligt orala läten i:

 

Många godhjärtade vänner har godhjärtat men förjäves kämpat in i slutet av svett och tårar i deras tappra försök att försöka hjälpa mig att få tillbaka mitt konto, har även utlyst stora summor pengar för den som kan hacka tillbaka det.

När jag kom hem från jobbet kl 20:25 väntade mina bästa vänner på mig där hemma med Billys pan pizza och alla möjliga medel för att få mig att avslappna under stressen i min slutkörda skalle.

Nu blir massa skön musik och många expressionistiska tankebanor.

Angelica är nu påväg hit och ska joina gänget, som alltid lär det bli en skön kväll.

 

Ändrat: 23:54
Och nu är även Johanna på väg hit, bara så du vet ;)

 

Charly fotar en av sina skisser till sin blogg: (www.charlydesign.blogg.se)

 

 

Caffo innehar samma position som den senaste gången han fastna på kort, men jag kan intyga som Caffos ansvarigas coachs coachtränares målsman att han faktiskt har rört på benen idag:

 

Presentation av min nya gästbloggare UltraPer:


Gästbloggare: UltraPer

Det finns ett antal personer i sverige som tycker att jag har rolig humor, det finns däremot ett fåtal personer i sverige som jag tycker roar mig. Linus Vilhelmsson aka UltraPer är nog den roligaste person jag någonsin träffat, tvivlar inte en sekund på att ni kommer tycka om hans sätt att uttrycka sig här på bloggen. Linus är en mycket nära vän och har varit min vapendragare sedan 1:a ring.

Linus är en fritidsrappare, stor graffitimålare och framtida prendelslivsbloggsgästbloggsförfattare.

Under sina 22 planetssnurrs erfarenhet av världen och livet har han upplevt mycket resor och festande.

Väkommen broder!

 


 

Shodå


Kommentarer
Postat av: Pedda

UltraPer är riktigt nice :> inte tillräckligt med videoklipp/låtar med honom, dock.


2010-11-30 @ 00:30:29
Postat av: Nataliiiiiii

Otroligt bra val utav youtube länk! OTROOOOLIGT bra!


2010-11-30 @ 00:37:49
http://natalimusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: