Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
CHILL PILL MED CHILLACHALLE
2010-11-27 15:20:09
Nu orkar jag inte mer, blir för stressad av allt överrallt. Nu skiter jag i allt och ska gå väldigt bestämt ner till till affären och handla mängder av goda saker, sen ska jag i rask takt vandra mig hem och svetsa fast min bakdel längst in i soffan och titta på film med Challe istället.

Kommentarer
Postat av: Annish

YO jag kom på att om man har lite tips eller ideer till dig om du har lite ide torka. Vart skickar man dom förslagen ? Jag är ju som jag är och får ibland ganska knäppa men också bra ideer. Har en sjukide som inte kanske är så vanlig. Bättre du får ideer tips till en speciel mail eller så typ prendelstipsmail.se :) Hare gött så länge och svetsa inte beken för hård så du inte kommer loss :)


2010-11-27 @ 17:27:55
http://www.suntuubi.se
Postat av: Prendel

Ja eller så skickar du din superhemliga idé till min vanliga mail :)

Iof har jag inget lösen till den just nu


2010-11-27 @ 17:37:39
Postat av: Annish

Hahah jag kan ju skicka till din facebook meddelande juu ! Ciao :)


2010-11-27 @ 17:43:59
Postat av: Anonym

Soft ;)


2010-11-27 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: