Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
YES
2010-12-07 12:57:11
Har snackat med producenten via telefon nu istället pga alla framflyttade möten, snackade tillbaka oss skivkontraktet, vi kommer sköta detta via nätkommunikation Sthlm-Paris. Jag blir ansvarig för projektet f.o.m nu, producenten sköter beatsproduktion, mixning, mastring och marknadsföring.
Jag ansvarar för inspelning och gästartister, samt planering.
Detta blir fett alltså, ni förstår inte hur fet denna producent är!
Knock Out Music Production Studio - KOMP!

Kommentarer
Postat av: Annish

Yapp producenten måste ha värsta feta tunga stilen då han ska nå upp till dig som är född till att vara världsklass ! Kommer bli spännande vad ni kommer att hitta på men jag är inte det minsta nervöst. Sen får du komma förbi och hjälpa mig att få alla dina låtar till min mobil sen. Ska vi säga att du hjälper mig med det när du har gjort 100 st. Tjarre bra å hälsa alla gulliga killar som var med dig å sjöng Sånt är livet ! Fan vad ni är härliga :) Ciao


2010-12-08 @ 19:27:59
Postat av: Annish

Yapp producenten måste ha värsta feta tunga stilen då han ska nå upp till dig som är född till att vara världsklass ! Kommer bli spännande vad ni kommer att hitta på men jag är inte det minsta nervöst. Sen får du komma förbi och hjälpa mig att få alla dina låtar till min mobil sen. Ska vi säga att du hjälper mig med det när du har gjort 100 st. Tjarre bra å hälsa alla gulliga killar som var med dig å sjöng Sånt är livet ! Fan vad ni är härliga :) Ciao


2010-12-08 @ 19:29:43
Postat av: Annish

Yapp producenten måste ha värsta feta tunga stilen då han ska nå upp till dig som är född till att vara världsklass ! Kommer bli spännande vad ni kommer att hitta på men jag är inte det minsta nervöst. Sen får du komma förbi och hjälpa mig att få alla dina låtar till min mobil sen. Ska vi säga att du hjälper mig med det när du har gjort 100 st. Tjarre bra å hälsa alla gulliga killar som var med dig å sjöng Sånt är livet ! Fan vad ni är härliga :) Ciao



3 gången denna kommentar ligger inne så ta bort de andra 2 ehh var lite svårt att få min kommentar att ligga kvar. Borde inte vara problem då den är Rå Tung ! :)


2010-12-08 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: