Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Skojade bara
2010-12-13 19:04:48



Jag lurades lite bara ang TeliaReklamen, men jag har fått så sjukt mkt kommentarer att det ser ut som mig (Vilket jag inte tycker), till och med min mamma smsade och frågade varför jag inte berättat att jag ver med i teliareklamen ...? För min syster hade sagt till henne att jag var med där....?
Sen förklarade jag att det inte var jag, sen dröjde det nån timme tills jag fick ett till sms där det stod "joo det är visst du" från mamma haha. Så jag ringde upp och förklarade ännu en gång att det inte var jag, och fick som svar att mina syskon, pappa och andra i släkten var alla övertygade om att det var jag hahaha (Känns som jag borde träffa min släkt/familj mer än 1 gång om året nu).
Sen under telefonsamtalets gång hade hon tydligen kollat min blogg där jag skojade om att det var jag som var med... det blev mycket att förklara haha :D.

Lyckades nog övertyga henne tillslut.

Detta var intressant!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag tkr inte det e likt, btw har du fått nån motståndare i Ozonebattle? =)


2010-12-13 @ 19:58:11
Postat av: Sebastian Granlund

Så det är inte bara jag som ser en likhet.


2010-12-13 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: