Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Inspelning av Dec-session
2010-12-12 18:09:45
Igår spelade jag in min del av December session hemma hos dany, dany spelar in sin del om några dagar då han blivit lite friskare i rösten. Förbered er på det fetaste vi någonsin gjort!!

Senare på kvällen gick vi hem till en av Danyhs polare som sedan slutade med en fjortisfest haha, men jag och dany var nyktra hela tiden och fick som tack städa upp allt efter barnen och torka spyor och allt haha. Caffo sov som vanligt, Första natten sov caffo längre än jag och dany och sen sov han under tiden vi spelade in och sen gick han och lade sig, tror han var i klarvaket tillstånd max 2 timmar under detta dygn..sjukt :p

Nu är vi back i Hässelby och jag skickade nyss låten på mixning, nu väntas besök från Linus, Linnea, Emelie, Challe och Johanna. Blir nog en soft kväll.

Här e en video som inte har med inlägget att göra men det var när jag var på besök i trollhättan för att bygga http/www.qweety.nu, jag fick en liten välkomstpresent:


Kommentarer
Postat av: We

Haha, era videos som ligger uppe på youtube är för jävla sköna.


2010-12-13 @ 02:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: