Välkommen till min blogg!

Jag är en rappare från Hässelby som är stressad upp till halsen iprincip varje dag sedan ett år tillbaka. Mycket har jag att tacka mig själv för det då jag alltid ser till att ha för många bollar i luften, bland annat av mitt musikvideoskapande och impulsiva projekt som
jag tvingar mig att slutföra. Men jag startade denna blogg framförallt för att jag inte kommer släppa fler låtar på ett tag då jag nyss
fått ett skivkontrakt som hindrar mig att släppa låtar utanför skivan och för att de som lyssnar på min musik ska kunna hålla koll på
hur det går med skivan.
I bloggen kommer jag växlande blanda in roliga videoklipp och information om släpp men jag kommer också visa lite mer av vad
som döljer sig bakom skalet av Prendel, den personliga sidan som jag oftast inte visar.

Mycket nöje / Christian Prändel
Så kan det gå...
2010-11-30 21:47:06

Gästbloggare: UltraPer

Jag får i skrivande stund en lektion i engelska av fullblodsamerikanen AMC. Hon är övertygad om att det heter "bitch" och inte "biatch", men har uppenbarligen inte greppat uttrycket konstnärlig frihet som i korta drag innebär att jag kan stava ord hur FAN jag vill, och det blir ändå bawlin' eftersom jag är upphovsman.

Jag fick den fina idén att alla personer i det här rummet (Christians vardagsrum) ska få sig en varsin känga, så det är väl bara att safta på, antar jag.
Vi drog lott om vem som skulle få sitta bredvid AMC, och det är inte på grund av att man vill det - utan på grund av att det är ett straff, trots att hon är enda tjejen i rummet. Förutom att hon sitter och mumlar kassa rim för sig själv så har hon också en annan ovana som hon lagt sig till med redan i barndomen.
Hon är en förlägen nymfoman, och det är ju en delikat situation eftersom hon lider av ett tvångsbeteende, samtidigt som hon är blyg.

Föreställ er själva hur det ser ut när hon ska blotta sig för oss helt oannonserat. Hon ligger i en krampaktig fosterställning, helt rödblossande om kinderna, och gråter av skam samtidigt som hennes händer lever ett eget liv och sliter av plagg efter plagg från kroppen som stretar emot.
Det är med skräckblandad vämjelse som man inte har några som helst problem med att titta åt ett annat håll.

Caffo vaknade nyss efter att ha sovit i hundra år. Törnrosa-AMC hoppade fram och slabbade ner hela ansiktet på honom med sina fyra läppar.

Ja, ja. Så kan det gå när inte haspen till AMC's bur är på. Fortsättning med dissar kommer i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cakzi

haha ultraper ! så jävla skön


2010-11-30 @ 21:49:26
Postat av: Anonym

Väntar med spänning på november session! :D


2010-11-30 @ 22:12:30
http://boogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väntar med spänning på november session! :D


2010-11-30 @ 22:13:01
http://boogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: